Home  D.I.Y.  Food  Music  Illustration  Contact


1 Happy Meal

von Unknown, am 11:28 PM,


These days I've been missing Japan really much (and also realized I've never posted on my food tag), so, whenever I feel like it I like to pretend, even if just for a moment, I'm there by eating my noodles with (my d.i.y customized) chopsticks. It's a quite fun experience and makes me feel at least a bit like I'm there again.


The chopsticks are really easy, fast and cheap to customize, you won't need more than washi tapes, acrilic paint and creativity to get it done. It's quite nice either for personal use or to give as a gift for any oriental food lover, which let's be honest, we all know one.



That's it, I hope you felt inspired with the idea.

Have a great day!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Esses dias eu estive sentindo muita falta do Japão (e também percebi que eu nunca havia postado na minha tag de comida), então, sempre que eu me sinto assim, eu gosto de fingir, mesmo que apenas por um momento, que eu estou lá comendo meu macarrão com (meu d.i.y personalizado) hashis. É uma experiência muito divertida e me faz sentir pelo menos um pouco como se eu estivesse lá de novo.

Os hashis são realmente fáceis, rápidos e baratos de personalizar, você não vai precisar mais do que washi tapes, tinta acrílica e criatividade para fazê-los. É muito bom, tanto pra uso pessoal, quanto pra dar como de presente para qualquer amante de comida oriental, que vamos ser honestos, todos nós conhecemos um.

É isso, eu espero que vocês tenham se inspirado com a idéia.

Tenham um ótimo dia





1 comments: