Home  D.I.Y.  Food  Music  Illustration  Contact


0 Wrapping with love

von Unknown, am 10:14 PM,

This month has been kind of very restricted to me. I'm still recovering from a a flu that is with me for the entire month now and my holidays are about to be over, luckily, I'm slowly recovering. So since I couldn't be outside so things didnt get worse (I walked the line almost always, I promise) I dedicate part of my time to do some little projects you will be seeing here. And one of them was a gift I made to a dear friend of mine. I must admit I'm not that much the minimalist kind and that too much obvious things, like a wrapping paper bought ready for use, bother me sometimes, so I really enjoy giving gifts a personal touch and the nice part about it is that you can let your creativity flow as much as you want, which, for me, make it more special and charming. And since craft things are not that easy to find where I live we have to do the best of what we have, right? Well, I tryed and the result you can see in the pictures below. It was really fun to make her this package, I really enjoy doing craft, time passes by really fast. I really hope she likes it as much as I liked to make and wrap it to her.



Have a nice day and a great weekend!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Este mês tem sido restrito pra mim. Eu ainda estou me recuperando da gripe que está comigo durante todo o mês e agora minhas férias estão prestes a acabar, felizmente, estou me recuperando lentamente. Então, já que eu não poderia sair fora para que as coisas não piorassem (eu andei na linha, quase sempre, eu prometo) Eu dediquei parte do meu tempo para fazer alguns pequenos projetos que você vai estar vendo aqui. E um deles foi um presente que eu fiz para uma amiga super querida. Devo admitir que eu não sou muito do tipo minimalista e que coisas demasiadas óbvias, como um papel de embrulho comprado pronto para uso, me incomoda às vezes, então eu realmente gosto de dar aos meus presentes um toque pessoal e a parte boa nisso é que você pode deixar sua criatividade fluir o tanto que você quiser, o que, para mim, torna o presente mais especial e charmoso. E uma vez que coisas de artesanato não são muito fáceis de encontrar onde eu moro, temos de fazer o melhor com o que temos, certo?  Bem, eu tentei, eo resultado você pode ver nas fotos abaixo. Foi muito divertido fazer a embalagem, eu realmente gosto de fazer esse tipo de coisa, o tempo passa muito rápido. Eu realmente espero que ela goste tanto quanto eu gostei de fazer e embalar isso pra ela.

Tenham um bom dia e um ótimo fim de semana!



0 comments:

Post a Comment